kumpul duit kawen. :))

Monday, June 27, 2011

"SIAPA BERTUAH DAPAT HADIAH BAJU HARI RAYA DARI Art Z'Zone"


assalamualaikum... 

saya kembali menghupdate belog dengan menyertai GA Art Z'Zone.yeyyy! 
pemenang bertuah utk GA dari Art Z'Zone bakal menerima JUBAH, KAIN PASANG, dan Shawls yg diimport khas from Indonesia. lumayan banget bukan? heheh.


kenapa saya nak menyertai GA ni? sbb saya nak baju raya lah kan. lagipon,saya mmg suka hadiahhadiah ni. best. valuable! lagipon lebih jimat duit takpayah beli dah baju raya.. hahah. then if saya dapat, saya nak jubah comel dari Art Z'Zone ni haa. sumpah cantik admire giler gn jubah tu ok!

meh la join jugak rakanrakan.buat entry pasal GA ni bukannya susah sgt pon kan.dapat hadiah yg sangat berbaloin lagi.tu pon kalau ada rezki la. :)

ok. ni ada step tuk join GA ni.follow je lah eh..

1. like page Art Z'Zone . AND follow sangselembai.blogspot.com
2. buat simple entry pasal giveawy ni. letak banner SANGSELEMBAI.BLOGSPOT dan link kan pada page Art Z'Zone. 
3. tajuk entry haruslah "SIAPA BERTUAH DAPAT HADIAH BAJU HARI RAYA DARI Art Z'Zone" .
4. tinggal url entry korang di ruangan komen ini.
5. anda hendaklah tag entri ini kepada 3 orang rakan (lebih pun tak apa).

 tarikh tutup GIVEWAY ini pada 20 july 2011.

 saya tag:


  thank you for reading my entry!!

No comments: