kumpul duit kawen. :))

Tuesday, June 28, 2011

Giveaway!! Baju RAYA!

assalamualaikum. GA pada kali ni anjuran AZMA DIY SHOP tau. hadiah dy baju raya beb. jom kita baca entry pasal ni!!



saya berkenan sangatsangat dengan design baju ni. design dy macam unik tau. mmg up-to-date betul. bhgn bawah baju tu macam berjurai jurai. mesti comel je bila ditiup angin nanti kan. boleh serlahkan keayuan gitu you! lagipon saya mmg takde pon koleksi baju cmni. dan saya amatamatla berharap, if saya menang dalam GA ni. saya memang nak baju ni! boleh lah saya bergaya dengan baju dari AZMA DIY SHOP ni bila raya nanti. boleh jugak pomot kan sedara mara kan.hehe.
betul nak sgt dapat baju ni.. tapi kalau dapat kaler grey lagi best kan? hehe. mudahmudahan adallah rezeki saya. :)


dan ini ukuran untuk baju saya:-
bahu: 14

dada: 34
pinggang: 28
punggung: 36
labuh tangan: 22
labuh baju: 38

gudluck to me!! :)








1 comment:

azima said...

noted & update... tq sudi join :)