kumpul duit kawen. :))

Saturday, January 15, 2011

" JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish"




" JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish"

sebenarnya ni bukan adik saya.tapi anak buah saya,takpela anak buah pon kan.janji tetap comel macam mia sara.betull tak??teehee..
anak buah saya ni mmg suka bergambo.nak jadi model katanya.model muslimah la kan.ecece.iyoyooo je anak buah saya ni kan.neway,anak buah saya ni nama dy lebih kurang sama mcm nama cik aish..nama anak buah saya ni aisy.aish dan aisy.sama kan?nma penuh dy ROHADATUL AISY BT ROMI ROHIZAT.waah..famous amos kan nama dy ni.i loooike!!

berikut adalah anak buah saya yg dah macam anak sendiri da pon..comeelll kan dy??

macam duduk nak menikah dah aku tgk.
sungguh ayu kan saya?
how glamour i am.
nak tagged:

thank you for reading my entry!!

1 comment:

Unknown said...

hehehe alahai...sopan santunnn...kiyutt..thx for join n gud luck ea!!